Hallo allemaal,
Mijn dochter van 16 heeft een abbonnement bij Orange. Deze loopt binnenkort af en ze heeft een nieuw abbonnement afgesloten met een gratis mobieltje (samsung G600). Dit mobieltje heeft na 11 dagen dode pixels en ze heeft deze ter reparatie aangeboden. Hij is niet gevallen. Eerst zou het 10 dagen duren, toen 3 weken en die zijn nu voorbij en ze heeft nog niks gehoord! Wij langs bij de orangewinkel, zij vonden het ook vreemd en zouden de reparatiedienst een mailtje sturen waar het blijft. Ik weet dat ik een winkelier de mogelijkheid moet geven te repareren maar na 11 dagen al stuk?! Valt dit onder de garantie en mag ik een nieuw mobieltje eisen als het niet goed is of te lang duurt? Zij heeft een nieuw abbonnement afgesloten vanwege nu nog een gratis mobieltje aangezien haar andere mobiel stuk was door het vele smssen en daardoor lamme knoppen.
Orange wordt overgenomen door Tmobile, kan ik als ik zou willen onder het contract uit want ik heb deze met Orange en die bestaat dadelijk niet meer!