Ik ben dringend aan een nieuwe laptop toe. Ik heb een heel goede Asus gezien voor € 979 met 2048 Mb intern geheugen, 120 GB harde schijf, processor Mobile duo core, 1660, en 128 Mb grafische kaart, 15 inch scherm. Besturingssysteem XP Media Center. Kan eventueel gratis geupgrade worden naar Vista Premium. Zonder tas en muis. Het betreft een Asus Z92M-Q084.
Andere mogelijkheid: Asus met idem, maar duo core 2, 1830, en 256 Mb grafische kaart, 17 inch scherm. Vista Premium. Komt uit op 22 februari. Prijs rond de € 1400. Inclusief tas en muis en afstandbediening. Het betreft een Asus A7CC-7S008C.
Vraag: de eerste nu kopen of op de tweede wachten? Geld speelt wel een rol, maar ben eventueel bereid het hogere bedrag te betalen, als dat veel voordelen biedt.