Direct na aflevering functioneert het toestel niet. Helpdesk Hi kan niet helpen, hebben doorgestuurd naar Nokia. Met toestel naar Nokia-servicepunt geweest op advies Nokia helpdesk, toestel zou software-update nodig hebben. Het Nokia servicepunt kan het euvel echter ook niet verhelpen; toestel zou opgestuurd moeten worden naar Nokia zelf.Wat is nu wijsheid? Het toestel retour naar Hi die het zelf toch niet kunnen repareren & ook naar Nokia op moeten sturen of zelf direct naar Nokia retourneren?Uiteraard zal leverancier eigenlijk probleem op moeten lossen, maar helaas heb ik daar niet zó veel vertrouwen in & uiteindelijk moet Nokia zelf toch e.e.a. gaan repareren.Nieuw toestel bij Hi is niet echt een optie & heeft ook weinig zin, want volgens hen staat het toestel "on hold" met uitlevering (zijn er dan toch meer problemen mee???).Nokia zelf uiteraard ook reeds gecontacteerd, zij gaan after-sales contact op laten nemen. Wat ik wel aardig vond: men vroeg wat ikzelf eigenlijk zou willen; tja dan geef je eerlijk antwoord & vraagt gewoon een nieuw toestel. Ben benieuwd.Maar in de tussentijd: iemand hier ook probleem mee / gehad (heb al gegoogled, maar kom niet echt veel tegen) & wat is wijs om te doen: verder met Hi of direct naar Nokia?