BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Niet werkende Nokia N73

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
17-10-2006
  •  
2 antwoorden
  •  

Direct na aflevering functioneert het toestel niet. Helpdesk Hi kan niet helpen, hebben doorgestuurd naar Nokia. Met toestel naar Nokia-servicepunt geweest op advies Nokia helpdesk, toestel zou software-update nodig hebben. Het Nokia servicepunt kan het euvel echter ook niet verhelpen; toestel zou opgestuurd moeten worden naar Nokia zelf.Wat is nu wijsheid? Het toestel retour naar Hi die het zelf toch niet kunnen repareren & ook naar Nokia op moeten sturen of zelf direct naar Nokia retourneren?Uiteraard zal leverancier eigenlijk probleem op moeten lossen, maar helaas heb ik daar niet zó veel vertrouwen in & uiteindelijk moet Nokia zelf toch e.e.a. gaan repareren.Nieuw toestel bij Hi is niet echt een optie & heeft ook weinig zin, want volgens hen staat het toestel "on hold" met uitlevering (zijn er dan toch meer problemen mee???).Nokia zelf uiteraard ook reeds gecontacteerd, zij gaan after-sales contact op laten nemen. Wat ik wel aardig vond: men vroeg wat ikzelf eigenlijk zou willen; tja dan geef je eerlijk antwoord & vraagt gewoon een nieuw toestel. Ben benieuwd.Maar in de tussentijd: iemand hier ook probleem mee / gehad (heb al gegoogled, maar kom niet echt veel tegen) & wat is wijs om te doen: verder met Hi of direct naar Nokia?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.