Ik heb al een tijdje last van een hinderlijke "popup", die verschijnt als ik verbonden ben via mijn ADLS modem. Het kopje van de popup heet "Privacy ALERT" en waarschuwt mij dat mijn PCallerlei internet aktiviteiten vastlegt en dat vervolgens privacy protection mogelijk is. Ik gebruik de popup stopper free ware maar dt wordt niet tegengehouden. Sterker nog, ik kan het ook niet wegklikken. Alleen opnieuw opstarten van mijn PC heeft dan nog zin. Wie weet waar dit vandaan komt en hoe ik dit wegkrijg?Is het wel een echte popup of zit het ergen in mijn PC verborgen?