Ik heb een Fodafone abonnement met 150 belminuten en 1 Gb internet. Het internet gebruik ik nooit op mijn telefoon.
Internet gebruik ik alleen op mijn laptop met Wifi (glasvezel) Bij Fodafone gevraagt hoe dit mogelijk is. Alleen maar onzinig antwoord gekregen.
Het staat bij ons in de computer, dus het is zo. Vanaf 01-11-2017 tot 09-11-2017 ineens 1 Gb. kwijt.
Voor mij is dat niet te begrijpen, maar voor Fodafone schijnbaar wel. Als ik zeg dat ze kan zien dat ik de afgelopen 2 tot 3 jaar nimmer mijn Gb heb gebruikt dan zegt de dame nu dus wel.