Ik heb het volgende probleem: Ik ben al enige jaren klant bij Orange en dit was altijd tot grote tevredenheid. Maar sinds 2 mei is hier wel verandering in gekomen. Vanaf 2 mei is het bereik NUL, dus ik ben niet meer mobiel bereikbaar en kan dus ook niet mobiel bellen. Nu heb ik god zij dank nog een vaste aansluiting, maar dit is meer een principekwestie geworden. Na diverse telefoontjes (10 cpm) naar de Orange klantenservice wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en de ene keer zeggen ze dat er onderhoud is en de andere keer zeggen ze dat er geen storing is. Feit blijft dat ik en nog 3 andere mensen hier uit de buurt, dus niet meer kunnen bellen of gebeld worden. De laatste reaktie van Orange (5-6) was dat er geen storingen meer zijn en als ik mijn abonnement wil opzeggen ik de resterende periode gewoon moet betalen. Het kan toch niet zo zijn dat ik moet betalen voor iets dat ik niet krijg. Ik weet niet zo goed hoe ik dit verder moet aanpakken, want het stopzetten van de betalingen lijkt me niet de ideale oplossing, daar ik dan weer in gebreke blijf. Wie kan mij hier een advies over geven.
Alvast bedankt, groetjes Nancy