BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Niet leveren product na 1,5 maand

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
21-08-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Geachte heer/mevrouw,

ik kocht laatst een sony-ericsson GSM waar een M2-geheugenkaartje in gaat.Ik bij de pricewatch van tweakers.net kijken welke het goedkoopst is, hardwaretotaal.nl.Ik bestel op 9 juli het desbetreffende kaartje, aangezien het op voorraad stond. Betaal ik vooruit, krijg ik een dag later een mailtje dat het product niet op voorraad is! Ik heb verscheidene keren gemaild en gebeld maar niemand belt terug. Vraag ik of ze m'n geld willen terugstorten, vragen ze 20% voor de moeite, werkelijk belachelijk!Ik wou jullie hier graag voor waarschuwen aangezien ik ook al 1,5 maand op mijn kaartje zit te wachten.Wil nu ook rechtsbijstand gaan inschakelen en melding ervan maken bij de consumentenbond, iemand nog andere tips?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.