Ik heb een abonnement bij Telfort (sim-only) en mijn rekening klopt niet. Ik heb het bijgehouden met de functie om minuten te tellen op mijn telefoon en het aantal minuten is simpelweg niet gebeld. Het is wel erg makkelijk voor een provider om zomaar minuten op de rekening te zetten want als bewijs heb je geen poot om op te staan. Wat kan ik hiermee het beste doen? Zijn er hier controles op en door wie?