BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

niet goed uitgevoerde reparaties

Bijdrage door gebruiker
29-10-2008
4 reacties

hallo,

ik heb een notebook die al 4 jaar oud is. vorig jaarfunctioneerde de notebook niet meer goed, dus heb ik eht alten repareren via de fabrikant. de reparatie duurde 3 maanden, ik heb de notebook 3 keer teruggestuurd voor dezelfde klachten. uiteindelijk heb 350 euro's betaald en bleef de kalcht bestaan. stukken minder uiteraard. maar nu is een van de kalchten weer opgetreden, en heb ik de notebook weer opgestuurd, dit maal 73 euro's betaald. maar kalcht bestaat nu nog steeds. ik heb de reparateur al een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen. ik heb al een tweede mailtje gestuurd vandaag met het verzoek tot antwoorden. ik wilde graag vragen wat mijn rechten zijn in dit geval? ik heb altijd geduldig en vriendelijk gehandeld jegens de reparateur ondanks dit alles.

groeten

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.