BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

niet goed geld terug Toshiba C660-2FD

Bijdrage door gebruiker
12-11-2013
6 reacties
ik heb mij voor school (nu zn anderhalf jaar geleden)
een Toshiba laptop aangeschaft alleen ik mocht m al na een half jaar opsturen omdat mn hardeschijf was overleden,
nog geen 4 maand later weer voor het harde schijfje.
en ook laatst nog voor een devecte iets in mn laptop.
intotaal was dat dus 3 keeren ik hoorde hier en daar dat je naar 3 keer laten repareren je geld terug kon vragen, het probleem is ik kan nergens een "Resitutie formulier" vinden noch op internet noch op de Toshiba site.
ik vind allles best maar ben inmiddels van niveau 3 naar niveau 2 gegaan omdat ik dankzij toshiba een leerachterstand heb gekregen omdat ik telkens 2 week niks kon doen en ik geen vervangend leentoestel kreeg.

mijn vraag luid uiteraad kan ik überhaupt mn geld terug krijgen en zo ja hoe?

MvG Dunkn
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.