In april 2003 heb ik meegedaan met de actie 3 maanden proberen, niet tevreden, geld terug. Vanwege slechte service van de casemahelpdesk en technische aspecten heb ik de overeenkomst conform de voorwaarden van de actie per 1 sept. 2003 beïndigd. Casema heeft telkens beloofd het abonnementsgeld incl aansluitkosten (145 euro) over te maken naar m'n rekening. Dit zou binnen 2 tot 4 weken gebeuren. Na vele telefoontjes naar casema kreeg ik elke keer te horen dat het geld teruggestort wordt. Na 3 maanden heb ik besloten om weer eens te bellen. Nog steeds "nada". Ik heb al 15 keer gebeld en m'n belkosten stappel zich maar op. Weet iemand mij te vertellen hoe te handelen?