BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

NHA

Bijdrage door gebruiker
07-01-2013
8 reacties
Ben sinds 2006 lid van NHA te panningen ben geabonneeerd op modelspoorbouw heb 4 jaar altijd het pakkket op tijd boinnen gekregen, nu moet ik bijna iedere maand bellen waar het blijft en dat al ongeveer 1.5 jaar ;lang, hen laatst ook gebeld en gister weer een mail, maar dit mag allemaal niet baten, op mijn telefoon reageerde ze met ja pas in juni weer tot ik navraag deed toen zei ze is verstuurd naderhand zegt ze moet nog verstuurd worden en geef ze de computer de schuld dat die een eigen leven is gaan loijden dit geloof ik niet want te mens bedient het Heb geen betalingsachterstand want betaal altijd gelijk na ontvangst, hoop dat u hier iets mee kan [edit - red.] dank u
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.