Eind 2004 heb ik een Medion computer bij de Aldi gehaald. Ik heb @Home als provider. Had daarmee regelmatig een dag of enkele dagen geen verbinding. Vanaf 4 dec. 2005 had ik langer geen verbinding. Gebeld met @Home, bij de 2x werd gezegd dat het aan mijn computer lag. Ik geloofde dit niet, bij de 3e x bellen, op 22 dec.werd gezegd dat Medion veel computers met hetzelfde fysieke nr. van de netwerkkaart had uitgebracht waardoor dit probleem ontstaan kon.Toch maar met Medion gebeld op 22 dec. Daar werd gezegd dat dit klopte, ik zou software toegestuurd krijgen die ik moest installeren.Bgin januari wederom gebeld, waar de software bleef. Deze zou meteen zijn opgestuurd, was echter niet aangekomen. 2 dagen erna had ik de cd, alles geïnstalleerd, Mac-adres gewijzigd en ja, ik had weer internet. Ik heb dus op 5 januari een klacht, via de post,gestuurd naar Medion met de vraag mij zeker het internetabonnement van 1 maand te vergoeden. Op 28 jan. dezelfde brief nog eens via mail gestuurd, omdat ik geen reactie kreeg. Op 2 februari kreeg ik een brief dat ik geen recht had op vergoeding, conform de garantievoorwaarden van de gekochte pc. Ook kreeg ik de vraag het contact alleen via mail te onderhouden om kruising te voorkomen. Tja, wat wil je als men zo traag reageert. Heeft iemand anders een dergelijk verhaal over Medion computers al eens gehoord? Op het forum van Helpmij was nog een persoon die dit ook had, die had zelf een nieuwe netwerkkaart gekocht.