Hi bob,
Below is your recent chat transcript with NETGEAR Support.
Please keep it for your future reference.
Case #: 25038086
Thank you for choosing NETGEAR.
bob geen: hoi
Nico Muselle: Welkom bij NETGEAR Support. Hoe kan ik u helpen ?
bob geen: mijn vraag is ik heb 2 x 3 tb in mijn nas zitten mijn al mijn mappen zijn total 1.9 tb en toch heb ik maar 1.34 tb over hoe kan dat nou config is raid 0
bob geen: volgens ready cloud heb ik 4.10 tb aan gegevens maar dat klopt helemaal niet
Nico Muselle: Uw NETGEAR Readynas wordt aangeboden met een 1/3/5* jaar hardware garantie en een 90 dagen installatie/software ondersteuning. Volgens onze gegevens is deze periode van 90 dagen jammer genoeg verstreken. Om bijkomende software ondersteuning te genieten nodigt NETGEAR u uit een OnCall 24x7 support contract aan te gaan voor een periode van 5, 3 of 1 jaar. Meer informatie over de voordelen van deze contracten kan u vinden op http://prosupport.netgear.com/technical_support.html. Eventueel is ook contract beschikbaar per incident.
In het geval u denkt dat de vervaldatum van de software support foutief is, voeg dan even het aankoopbewijs van uw ReadyNas toe aan deze case.
Wenst u meer informatie aangaande prijzen en voordelen van onze contracten of wenst u een support contract aan te kopen, contactacteer ons op onderstaand nummer. Voor het registreren van een contract dient u een geldig kredietkaartnummer bij de hand te hebben wanneer u belt.
*afhankelijk van het type Readynas
Nico Muselle: U kan ook eventueel een contract registreren via http://my.netgear.com
bob geen: waar zie ik de prijzen dan zie alleen een optie voor support kaart?
Nico Muselle: Per Incident Support, Business Network Environment (Up to 1 Hr) EUR 74.99
OnCall 24x7 1 Year, Phone Support, Cat. 1 EUR 107
OnCall 24x7 3 Years, Phone Support, Cat. 1 EUR 125
Nico Muselle: De ondersteuning geschiedt wel per telefoon of per online case in dat geval, niet via chat.
bob geen: pfff belachelijk zeg producten verkopen en dan als er een probleem is gewoon 107 euro vragen voor hulp schandalig gewoon
Nico Muselle: Indien u geen contract wenst aan te schaffen kan u terecht op http://www.readynas.com of http://forum1.netgear.com
bob geen: zodat je het weet ik ga dit op consumenten bond en kassa site plaatsen dit is gewoon ronduit belachelijk 107 euro dat is bijna de helft van de aanschaf prijs voor een beetje hulp moet je gelijk een jaar betalen echt niet normaal.
Nico Muselle: U heeft recht op 3 jaar hardware ondersteuning, de software is beperkt tot 90 dagen, dit staat ook zo in de documenten geleverd bij uw toestel.
bob geen: bedank voor niets
'bob geen' disconnected ('Concluded by End-user').
dit is toch gewoon niet normaal meer gewoon een vraag moet je gelijk 107 euro neertellen ronduit belachelijk toch wie zegt dat je ooit nog meer vragen hebt moet je toch gewoon 107 euro betalen voor een product wat 244 euro heeft gekost dat is bijna 50% van de aanschafwaarde.
dat noem ik nou service van niks.
iemand ervaring hier mee???