Ik blijf maar ongewenste reclame krijgen via email van een club die zich 't nationale consumenteninstituut noemt, http://www.nationaalconsumenteninstituut.nl/ spam voor hetnet akties waar ik niet in geinteresseerd bent het houdt maar niet op, ONDanks het feit dat ik me al diverse malen bij hen via de afmeldlink heb afgemeld, wat denken jullie? [edit - redactie]GroetenMark