BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Narekening Vodafone

Bijdrage door gebruiker
19-09-2015
7 reacties
Ik ben na het aflopen van mijn contract voor mobiel bellen, eind juli, bij Vodafone overgestapt naar KPN ivm aanschaf nieuwe telefoon. Nu is er 2 maanden later nog een aanzienlijk hoger bedrag door Vodafone van mijn rekening geschreven+abonnementsgeld van de maand augustus terwijl ik toen al bij KPN zat.
Ik kan niet meer in My Vodafone en ben al 2 dagen tevergeefs bezig om de juiste afdeling klantenservice Vodafone te bereiken.Ik krijg continu van een antwoordapparaat te horen dat het erg druk is, ongeacht op wel tijdstip ik bel.
Ik had van een medewerker van een andere afdeling binnen de klantenservice te horen gekregen dat het op zaterdagochtend zeker zou lukken om afd rekeningen te bereiken. Niet dus!
Die medewerker kon niet in mijn rekeningoverzicht kijken helaas.
Ik wil alleen weten waar die hoge narekening op gebaseerd is. Ik heb nooit zo'n hoog verbruik gehad.
Ik heb inmiddels de door Vodafone afgeschreven bedragen op mijn rekening laten terugstorten in afwachting op contact met Vodafone.
Is dit herkenbaar en weet iemand een oplossing?
Ik ben inmiddels flink mijn geduld aan het verliezen!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.