Sinds 26 okt.2007 bel ik niet meer via KPN,maar via @home. Echter gisteren kreeg ik een rekening voor abonnement 1 nov. t/m 31 dec.2007. De dame bij de klantenservice wenste niet met me in discussie te gaan:'zo werd het altijd gedaan'Waarom zou ik moeten betalen voor een abonnement dat ik niet heb?
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?