BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

na de garantie

Bijdrage door gebruiker
26-02-2009
14 reacties

hallo, vorig jaarmet kerst 2008 heb ik een laptop gekregen de fujitsu siemens amilo li1705. na een klein half jaartje kreeg ik er defect aan, vastslaan , uitslaan niet meer opstarten etc,opgestuurd ter reparatie,net voor de kerst 2009 zelfde probleem, weer opgestuurd ter reparatie.

januari 2009 weer hetzelfde probleem, ondanks einde garantie werd ie nog gerepareerd want het was het zelfde probleem. nu februari 2009 weer hetzelfde probleem, willen ze m weer repareren maar mij lijk dat zinloos, ik heb liever ene nieuwe, het probleem blijft elke keer! nu zeggen ze dat ze al royaal zijn omdat ze voor de 2e keer buiten de garantierepareren! maar ik vind dat de laptop gewoon in orde had moeten zijn. kan ik hier werk van maken??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.