Ik ben verhuisd en heb mijn Ziggo TV abonnement meegenomen.
Daarbij mijn Internet en Bellen abonnement van Telfort met nummerbehoud ook overgedragen aan Ziggo.
Alles wat mis kon gaan ging mis. Het laatste telefoontje met Ziggo duurde 1 uur 20 min en ik heb nog steeds mijn vaste nummer niet terug. Ik heb nog steeds een tijdelijk Ziggo nummer.
Ook is het voor mij totaal onduidelijk welk TV abonnement ik eigenlijk heb. Ik heb niets schriftelijk of via e-mail gekregen, maar TVwerkt tenminste.
Vraag1: Hoe krijg ik duidelijkheid over welk abonnement ik eigenlijk oorspronkelijk had, en nu heb.
Vraag 2: Hoe krijg ik mijn vaste nummer terug? Ik ga de helpdesk niet meer bellen omdat ik dan eerst 30 min.in de wacht sta en nadat ik de vraag gesteld heb 5 x doorgeschakeld wordt met ook weer steeds een lange wachttijd. In totaal heb ik al zo'n 4-5 uur gebeld en ben nog niets opgeschoten.