BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Na 1 maand nog steeds mijn experia box kapot

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
05-12-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

Hallo,Ik heb 9 nov jl. contact gehad met planet over mijn internet verbinding van mijn Experia Box. Nadat ik de splitter op hun aanwijzing er tussen uit heb gehaald is mijn verbinding tijdelijk goed geweest. Na een aantal dagen had ik in eens geen verbinding meer, naar 6 a 7 keer bellen is mijn probleem nog niet opgelost. Ik heb op dit moment internet verbinding via mijn oude modem en geen telefoon beschikbaar. Elke keer als ik ze bel moet ik dat vanaf een andere plek bellen als je ze na 20 min wachten eindelijk een keer aan de lijn krijgt vragen of je in de buurt bent van de modem "hoe moet dat als ik geen telefoon verbinding heb" en mobiel is niet te betalen zeker niet als je steeds eerst 20 min moet wachten voor dat je ze aan de lijn krijgt. Zo'n gesprek duurt teven bijna een uur. Technische diest zou me ook nog steeds terug bellen en dat al vanaf 9 nov. tot nu toe nog steeds niet gebeurd. Ze zeggen steeds dat alles goed is. Terwijl ik hun meld dat het mijn experia box is die stuk is. heb al gevraagt dat ze na dat ze mij een maand hebben laten wachten dat ze maar een monteur op hun kosten moeten laten komen, maar dat is allemaal niet mogelijk. Conclusie ik moet betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken. Ik ben zo boos geworden dat ik heb gemeld dat ik van heden alle betalingen stil zet tot er iets aan mijn probleem wordt gedaan(opgelost wordt).Het bellen kost me verschrikkelijk veel geld reken maar uit 6 a 7 keer 45 min x 0,10 p/min.Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dit moet oplossen.met vriendelijk groet,Wietse van Ginkel

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.