In november een Wii spelletje besteld bij MyCom. Dit spelletje werd pas in februari geleverd en is door mijn buren in ontvangst genomen.
Niks geen bericht dat de zending vertraagd was. Niks geen melding dat het niet in voorraad was. Het betreft hier het spelletje Wii Sports dat standaard wordt geleverd als je een Wii koopt dus niets bijzonders zou je zo denken.
Nu kan ik zending terugsturen en moet ik gaan corresponderen om mijn geld terug te krijgen. Als dat net zo snel wordt afgehandeld als mijn bestelling..... Ik heb er geen vertrouwen in. Zeker niet als ik even google op MyCom en klachten. Dat had ik beter van te voren kunnen doen. Wie garandeert mij dat ik mijn geld terugkrijg als MyCom al 3 maanden nodig heeft om een simpel spelletje op te sturen?! Ik bestel al jaren van alles via internet (vandaag nog een vaatwasser die overmorgen tussen 7.30 uur en 9.30 uur wordt geleverd) en de traagste zending deed er een week over.
Ik bestel/koop echt nooit meer iets bij MyCom.