BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

My T-Mobile ongevraagd aangepast

Bijdrage door gebruiker
07-11-2012
4 reacties
Onlangs heb ik via T-Mobiel mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel besteld. Nét voor de levering van het toestel blijkt dat mijn gegevens in My-T-Mobile gewijzigd zijn.
Mijn voorletters R.A.C. werden vervangen door A.A.
Navraag bij de helpdesk van T-Mobile wees uit dat de wijziging is uitgevoerd in opdracht van AMP Logistics (koeriersbedrijf) zonder mij hierover te informeren.
Mijn verzoek aan de helpdesk om de gegevens te corrigeren wordt niet gehonoreerd omdat dat volgens de procedures niet kan of mag. Hiervoor moet ikzelf een brief schrijven naar T-Mobile of naar een T-Mobile winkel gaan.
Principieel ben ik hierop tegen omdat ik zelf geen opdracht tot de wijziging heb gegeven. T-Mobile heeft inbreuk gemaakt op de gegevens die ik naar eer en geweten heb verstrekt en ze om duistere redenen aangepast. Naar mijn idee kan het niet zo zijn dat dit soort fratsen uitgehaald worden en vervolgens mag de klant zelf zien dat hij ze oplost.
Via deze site verneem ik graag of er meerdere mensen met een vergelijkbaar probleem geconfronteerd zijn/worden.
Waarom zijn de gegevens aangepast en wat gebeurt er op de achtergrond nog meer met onze gegevens zonder dat we daar weet van hebben?
Ik realiseer me dat het slechts een klein issue is maar zoals reeds gezegd is het een principe kwestie.
Ik vindt het nl. onacceptabel dat er buiten medeweten van klanten gegevens aangepast worden, en vervolgens de klant zelf alles in het werk moet stellen om zijn eigen gegevens gecorrigeerd te krijgen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.