Beste mensen,
Het is altijd leuk om een muziekje bij een pps te zetten, maar..... dat lukt me niet altijd. Heb een aantal cd's geript, maar als ik hiervan de muziek wil gebruiken, lukt dit bij de één wel en bij een aantal anderen weer niet. Waar kan dit aan liggen? Volg steeds dezelfde procedure dus daar ligt het niet aan. Ligt dit aan de gebruikte cd's? Heeft iemand hier ervaring mee? Graag advies. Bedankt,
edrick3