Eigenlijk 2 vragen, een hoop geklooi met msn en webcam. Het geluid doet het wel, maar hij zend geen beeld uit. Geprobeerd msn te verwijderen en opnieuw te installeren, maar als ik msn probeer te verwijderen, zegt ie dat ie patchbestand niet kan openen. Ik kan de ander met cam soms zien, maar vaak is dat even, en dan valt msn uit. Of als ik een uitnodiging stuur komt die helemaal niet aan bij de ander. Het lijkt of aan het aan msn ligt, maar die kan ik dus niet verwijderen. Iemand enig idee???
Alvast bedankt,
Gr Rosanne