Ik heb sinds een paar weken een raar probleempje met mijn msn-status. Die kun je op afwezig of offline zetten of zo, ook al ben je online. Ik meld me altijd aan op offline-status. Maar sinds kort is het zo dat als ik vervolgens mijn hotmail check, de status vanzelf verandert in 'beschikbaar'. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb al van alles geprobeerd maar hij blijft het zo doen. Geen groot probleem nee, dat is waar, maar ik zou toch graag willen weten hoe dit kan en of dit opgelost kan worden.