Beste collegae,
Al drie weekends word ik opgezadeld met een hotmail waarvan de menubalk bovenin verdwenen is. Er staat dus gewoon een witte balk. Ga ik op die witte balk met mijn muis staan dan komt er wel een rijtje mogelijkheden uit, bijvoorbeeldde lettertype keuzen etc. Maar dit kan toch niet de bedoeling zijn. Ik heb al drie keer gemaild naar MSN en op dinsdag was het dan weer opgelost. Ben ik nu de enige of zijn ze ergens mee bezig?
By the way, om op kassa te komen lukt ook 9 van de 10 keer niet, zoals net ook weer. Waarom wordt daar nu nooit eens iets aangedaan?