Beste Kenners, Ik wil graag het progje MSGTag installeren, maar moet de instellingen van mijn account handmatig aanpassen. De laatste stap is: verander de SMTP server in "localhost" en de SMTP port in "xxxx". Kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb KPN email via WLM. Alvast bedankt. Groet, Jos