Ik heb een mpeg film op mijn PC staan van ruim 2 GB.
Ik wil deze op dvd zetten met Nero,maar boven de 2 GB kan dit niet via ISO,maar moet het met UDF.
Probleem is dat mijn dvd speler geen dvd´s afspeelt die zijn gebrand via UDF.
Hoe kan ik mijn film in tweeén knippen zodat ik via ISO kan branden?
Alvast bedankt.