Heb Windows XP Pro en gebruik als emailprogramma Thunderbird al een tijd lang. Plotseling kan ik geen berichten meer verzenden of ontvangen. Er wordt vermeld in een kadertje
Connection to server pop.quicknet.nl timed out
. Moet ik weer iets instellen zodat het goed komt. Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik ben verder zeer tevreden over dit emailprogramma. Bedankt