BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

mooie aanbieding IKEA ?

Bijdrage door gebruiker
03-12-2007
5 reacties

Ik heb in December 2006 via IKEA family een direct ADSL internetaansluiting genomen bij KPN.Dit zou volgens de advertentie in het IKEA familyblad 21.95 euro per maand gaan kosten, op dat moment een mooie aanbieding.Ook op de website van IKEA werd de prijs van 21.95 euro genoemd.De eerste 3 maanden waren gratis, dat ging goed, daarna kreeg ik echter een rekening van 30.95 euro per maand. een verschil van 9 euro per maand. Deze rekening krijg ik nu, in december, nog steeds.Ik heb inmiddels het KPN kontract opgezegd, het was een jaarkontrakt, ik heb dus 9 maal 9 euro, 81 euro te veel betaald.Ik heb meerdere malen gebeld ( a zoveel cent de minuut) en meerdere E mails verzonden naar KPN, deze verwijzen door naar IKEA, of je krijgt antwoorden op niet gestelde vragen.Ik heb meerdere E mails verzonden naar Ikea, geen resultaat, zij verwijzen namelijk door naar KPN.......Ik heb mij maanden geleden gemeld bij de balie van IKEA family in Groningen.Hier zijn mijn gegevens opgeschreven, eea zou worden uitgezocht, maar ik heb vervolgens niets meer vernomen..... service.Je wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd.Ikea neemt geen verantwoording voor de deal die zij met KPN hebben afgesloten en komt zijn prijsafspraken niet na.Het zou toch mogelijk moeten zijn dat twee zulke grote bedrijven een en ander fatsoenlijk regelen als er terechte klachten binnenkomen.Ik voel mij belazerd en IKEA geeft niet thuis.Zij zouden de kontakten met andere bedrijven beter moeten regelen.Heeft iemand vergelijkbare ervaringen, en hoe is dit opgelost ?

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)