goede dag wij hebben laatst een VW golf gekocht deze was bij de proef rit niet helemaal 100% deze gebreken zouden verholpen worden! schiftelijk waren deze ook gedaan bij het ophalen van de auto! Bij het wegrijden richting huis kwamen er andere gebreken op zetten! ( de gebreken hebben wij meteen gemeld bij de autoverkoper)de water circulatie pomp was aan het lekken en de km teller sloeg uit samen met een paar lampjes op het dashbord! nu hebben we de waterpomp laten maken maar toen we bij de VW DEALER kwamen wilde ze niet eens proberen om het op te lossen kwa elektra problemen ( km tellen) er bleek heel erg gerommeld te zijn met de bedrading en deze blijkt zo erg te zijn dat er zelfs kans op brandgevaar is! na dit te horen hebben we meteen de autoverkoper op gebeld en gezegt wat er aan de hand is en dat we hem terug komen brenegen deze wilde niet meewerken en wilde hem alleen terug nemen voor 2000€ de aanschafprijs was 2750€.Dus voor 750€ minder wilde hij hem wel terug nemen want hij vind niet dat hij verantwordelijk is voor de schade! maar dat wij er voor moeten betalen! deze auto is dus nog geen week van ons en nu al dit!weet iemand of de autoverkoper alles moet betalen of dat wij gewoon de geen zijn die voor de kosten moeten opdraaien en niets kunnen tegen de verkoper??MVGM.Donk