BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Moet je altijd je mobiele data aan hebben om te bellen?

Bijdrage door gebruiker
02-08-2023
292 keer bekeken
17 reacties
Ik had problemen met bellen omdat ik wel de persoon hoor praten die ik bel, maar aan de andere kant van de lijn hoorden ze mij niet Ik heb dat sinds vandaag. Ook met meerdere mensen die ik belde had had ik hetzelfde probleem ook. Bij TMOBILE hebben ze het toestel uit gezet, daarna weer aan en zeiden dat het aan de simkaart zou liggen.
De medewerker zei ook dat ik mijn data aan moet houden, maar als je thuis op je eigen wifi zit hoeft het niet toch? Inmiddels een andere simkaart aangevraagd maar ik blijf het raar vinden dat ik altijd mijn data aan moet laten staan.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.