BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Moet ik dit aanbod accepteren? of wat zijn mijn rechten

Bijdrage door gebruiker
08-12-2007
11 reacties

Beste mensen,Ik heb een vraag.22-09-2007 heb ik een abbonement aangeschaft in combinatie met een Nokia N72 Bij Ritel Roosendaal.Ook heb ik hier een Parrot carkit bij gekocht.Deze heb ik in laten bouwen bij een plaatselijke autogarage omdat dit via Ritel niet kon.Nu is het zo dat als mijn telefoon contact heeft gemaakt met de carkit mensen mij dubbel horen praten en zichzelf ook.Mijn telefoon is via next upgedate maar na opnieuw contact met de carkit kreeg ik last van het zelfde probleem.Ik ben terug geweest naar Ritel die mijn telefoon opgestuurd heeft ter reparatie.Ik heb de telefoon terug gekregen en nokia heeft als reparatie er achtergrond ruis uitgehaald.In mijn auto aangekomen en opnieuw contact te hebben gemaakt met mijn carkit is het probleem nog steeds niet verholpen.Ik heb Ritel weer gebeld deze zegt de telefoon niet terug te mogen nemen en moest contact zoeken met het hoofdkantoor.Deze geven nu als oplossing dat ik een telefoon kan kopen tegen inkoopprijs waar hun een simkaartje in stoppen van de zelfde provider met hetzelfde nummer.Dus eigenlijk een telefoon voor in de auto.Zelf ben ik van mening dat Ritel dit probleem anders op moet lossen en mijn toestel gewoon moet vervangen met een toestel wat wel werkt.nu 3 maanden verder heb ik nog geen oplossing en ik weet eigenlijk niet wat mijn rechten hierin zijn.Vandaar deze vraag.Kan iemand mij adviseren wat te doen en mij vertellen of ik inderdaad gewoon recht heb op een nieuw toestel?Met vriendelijke groet,Gert

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.