BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Moet ik blijven betalen als ik meerendeel geen verbinding heb ?

Bijdrage door gebruiker
22-05-2005
4 reacties

Ik heb vanaf december 2004 kabel internet van @ home ( essent ) Het begon meteen al goed, 2 dagen internet en daarna 2 weken helemaal niets..... Grote storing zegt @home.

Nu 22 mei heb ik alweer een maand lang geen internet....Ik bel ongeveer iedere week met @home en zei zeggen dat het om een storing gaat.

Sinds dat ik in dec 2004 @home heb gekregen heb ik ongeveer 50 % van de tijd dus GEEN VERBINDING en kan ik dus niet internetten. Ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en wil nu dus mijn abbonement opzeggen.

Dit kan volgens @home niet omdat ik een Jaarcontract heb en me daar aan moet houden. Maar het lijkt mij dat @home zich dan ook aan de verplichting moet houden om een internetverbinding Online te houden.

Kan iemand mij zeggen of ik mij nu nog aan de verplichting moet houden om iedere maand te betalen en of er toch een mogelijkheid is om het abbonement voortijdig op te zeggen.

Met vriendelijke groet

Dhr Maat

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.