Ik heb vanaf december 2004 kabel internet van @ home ( essent ) Het begon meteen al goed, 2 dagen internet en daarna 2 weken helemaal niets..... Grote storing zegt @home.
Nu 22 mei heb ik alweer een maand lang geen internet....Ik bel ongeveer iedere week met @home en zei zeggen dat het om een storing gaat.
Sinds dat ik in dec 2004 @home heb gekregen heb ik ongeveer 50 % van de tijd dus GEEN VERBINDING en kan ik dus niet internetten. Ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en wil nu dus mijn abbonement opzeggen.
Dit kan volgens @home niet omdat ik een Jaarcontract heb en me daar aan moet houden. Maar het lijkt mij dat @home zich dan ook aan de verplichting moet houden om een internetverbinding Online te houden.
Kan iemand mij zeggen of ik mij nu nog aan de verplichting moet houden om iedere maand te betalen en of er toch een mogelijkheid is om het abbonement voortijdig op te zeggen.
Met vriendelijke groet
Dhr Maat