In april 2005 heb ik een sony vaio laptop gekocht. Deze werkte prima. Nu heb ik in september 2006 een draadloze kpn internet kaart gekocht. Als de computer verbinding maakt met het internet gaat mijn scherm storen. Hij knippert aan en uit...niet naar te kijken dus, word je helemaal gek van. Ik ben ermee terug gegaan naar het business center van de kpn. Zij keken heel vreemd op. hadden ze nog nooit gezien. ze hebben de laptop een dagje gehouden om alles na te kijken en kwamen met de melding dat het aan de laptop moest liggen, niet aan de internet kaart. Dus ik ben terug gegaan naar de winkel waar ik m had gekocht. Daar heeft een techneut naar de computer gekeken en was eveneens verrast. dat had hij nog nooit gezien. Maar hij dacht dat het kwam doordat de kaart teveel energy vrat en gaf me de tip om de batterij uit de laptop te halen en de laptop aan het netstroom te doen. Dit leek even te wwrken, maar dus 5 minuten later zat ik weer met hetzelfde probleem. Weer terug gegaan naar de winkel. Ze zouden de computer opsturen. 1 1/2 week later bellen ze me op dat de garantie was verlopen en dat ze niks voor me konden doen. ik kreeg een telefoon nummer mee en ik moest sony zelf bellen. de kosten zouden tussen de 178 en 698 gaan liggen! ik heb ze verteld dat ik het vreemd vond omdat de storing dus pas begon toen ik het internet erop zette. ik heb het internet daarvoor niet gebruikt. dus dat ik het vreemd vond dat ik zo afgescheept werd. mevrouw zij hierop dat de garantie nou eenmaal was verstreken en ze niks voor me kon doen. Moet ik dit accepteren, ik kon toch tot september niet weten dat mijn computer zo raar zou doen met internetverbinding.