BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Moest Tele2 mij inlichten ?

Bijdrage door gebruiker
27-11-2020
9 reacties
Ik ben sinds 12 jaar klant en heb een 20Mb/s abonnement dat me 32 euro kost. ( en TV maar die hou ik er even buiten ).

Nu is Tele2 kennelijk samengegaan met T-mobile ergens in 2019. Nu bieden ze een pakket aan van 50MB voor 30 euro. Ik heb dus al maanden meer betaald, voor minder MB's. Enerzijds denk ik dat ik op had moeten letten maar anderszijds vind ik het behoorlijk fout om je trouwe klant meer te laten ( blijven ) betalen.

Wat is de waarheid : Had tele2 mij moeten inlichten ? Of had ik het zelf als consument moeten weten ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.