BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

moederbord defect binnen garantie

Bijdrage door gebruiker
20-11-2009
8 reacties
onze zoon heeft bij de pcdump in waalwijk een nieuwe pc gekocht.
nu gaat na 2 jaar het moederbord kapot.
op de website van asus staat dat ze 3 jaar garantie geven op moederborden.
dus wij naar de pcdump,alles uitgelegd hun keken het na en wij hadden gelijk.
het moederbord ging terug naar de leverancier en die stuurde het naar asus.
eerst werd dat moederbord niet meer gemaakt,toen zou het gerepareerd worden en nu weigerd asus
om het te vervangen of te repareren.
de winkelier is het gedoe zat en zegt dat hij juridisch niet aansprakelijk kan worden gesteld.
hij vind dat wij het zelf maar moeten zien te regelen met asus.
hij bied ook aan om er zolang een moederbord in te zetten wat wij dan moeten betalen en mocht asus
het andere moederbord toch repareren vervangt hij het en krijgen wij ons geld terug maar ik heb het
idee dat als ik daar op in ga dat er niks meer voor het kapotte moederbord gedaan word en dat ze
zo van ons af zijn.
wij verwachten als vaste klant toch wel een stukje service van de winkelier en dat hebben wij
ook aangegeven.
mijn vraag wat kan ik nog doen?
asus is moeilijk bereikbaar via internet of telefoon want je moet van alles invullen en het is
allemaal engels op die website.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.