Ik heb bij Planet een Economy abonnement genomen. Vanaf dag 1 heb ik problemen met de financiële afhandeling van de modem. Mijn keuze voor dat abonnement was voor de gratis modem. Stond duidelijk in de actievoorwaarden. Heb deze ook via de mail toegestuurd gekregen. Verschillende telefonisten zeggen de ene keer ja die word vergoed of nee, helaas. Helpdesk doet precies hetzelfde. Nu word beweerd dat mijn € 50,-- korting stond voor de modem, maar die was € 79,--. Daarna heb ik het managment gebeld en die vertelde dat er een fout bij hun was ingeslopen en dat ik daarover nog teruggebeld zou worden wat tot op heden nog steeds niet gebeurd is. Daarna heb ik de debiteurenadministratie gebeld waar ik weer te horen kreeg dat de modem niet vergoed werd. Er is nu een klacht opgenomen en zal daar ooit een keer over teruggebeld worden. Nu heb ik weer een mail naar de helpdesk gestuurd met de vraag nogmaals de actievoorwaarden toe te zenden van die periode. Daar staat nu in dat de modem alleen vergoed word al je nog geen adsl ergens hebt. Ik weet alleen zeker dat bij mijn aanbod ook de modem gratis was.
Ik ben nu al maanden bezig om het geld terug te krijgen maar geen succes.
Heeft er iemand nog een tip of advies over wat ik nog kan doen?? Mijn verhaal is erg ingekort, heb namelijk nogveel meer met Planet aan de stok. Misschien dat ik dat via een mailkwijtkan bij iemand die er wat meer van wil weten?
Groeten Ingrid