Onlangs werd er door de post bode een modem bezorgt op mijn adres maar onder een andere naam.
wel van de zelfde internetprovider (online) die we zelf ook hebben.
ik heb gebeldt en aan gegeven dat dit niet goed is en dat die persoon niet hier woont, echter na drie keer bellen en enkele weken later is mijn internet en telefoon verbinding weg.
via mobiel weer gebelt blijkt dat er een ander singnaal op mijn lijn is gezet om dat iemand op mijn adress internet heeft aan gevraagt. Online beweert dat zij dit verplicht zijn tedoen als er door wie dan ook internet op een adres wordt aan gevraagt moeten zij dat signaal door laten gaan en de oude blokkeren, zij hoefden volgens de medewerker niet te controleren of het adres wel goed is ook niet als zij er op gewezen zijn door de bewoner dat dit niet juist is moeten zij toch het signaal door geven wat onjuist is aan gevraagt.
ik vind dat zij inbreuk maken op mijn prive en ook dat zij nalatig zijn naar hun klanten de nieuwe en de bestaande klant.
wie heft hier ook ervaring mee??
jojo