BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

mobile T

Bijdrage door gebruiker
15-08-2012
12 reacties
Hallo.ik ben vorige week naar T-mobele geweest voor een mobiel te kopen.Hij moest simlock vrij zijn.Maar volgens mij is hij dat niet.Het is een Samsung.Er zat €15,00 op,maar als je simlock vrij toestel hebt zit toch nooit geen bel te goed op.Ik belde eerst een 0900 nummer,maar kreeg te horen dat het niet ging.Toen probeerde ik het met een ander nummer en toen zeiden ze dat mijn bel te goed niet toe rijkend was.Dus dat kan toch ook niet.Hoe kom ik er achter dat het simlock vrij is.Alvast vriendelijk dank.Jeannie.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.