Afgelopen jaar (2004) eind augustus kocht ik voor mijn vriend een siemens c62 met prepiad van orange. ik dacht leuk voor zijn verjaardag.
Toen begon de ellende het toestel heeft het tot begin januari goed gedaan toen opeens ging smsen niet meer en plots kon deze ook geen netwerk meer vinden dus ik orange gebeld of er een storing was (dus niet ) laag aan het toestel orange adviseerde mij om contact op te nemen met kijkshop. Ik ben terug gegaan meet de verpakking en de aankoopbon daar vertelde de kijkshop dat ik dit met orange moest regelen omdat ik een combinatie met orange had gekocht en dat zij mijn toestel zouden maken .
Thuis gekomen contact gezocht met orange die vertelde me dat dat waar was em dat ik mijn toestel mocht opsturen en dat ie of gerepareert of nieuw terug zou komen waarop de jongen vroeg om de gegevens van mijn mobiel .Dus ik vertelde dat ik een siemens c62 had waarop het stil bleef.
Deze jongen wist mij na navraag te vertellen dat kijkshop deze toestellen verkoopt in combinatie met een orange pre-paid kaart zonder toestemming van orange dus kijkshop doet het voorkomen alsof je een heel pakket koopt maar in werkelijk heid kop je een los toestel een gewoon een starters kit van orange en geen pakket .
En dus kwam ik bij orange niet in aanmerking voor reparatie ik moest maar terug gaan naar kijkshop werdt mij verteld.Dus heb ik opnieuw contact gezocht met de kijkshop .NOU DIE VERTELDE MIJ DAT HET VERHAAL VAN ORANGE NIET WAAR WAS EN DAT IK TOCH ECHT BIJ ORANGE MOEST ZIJN .Ik werdt dus van het kastje naar de muur gestuurd en mijn vriend zat inmiddels al 2 weken zonder telefoon toen ik weer orange belde hebben ze het nagegaan bij de technise dienst en verkoop en hij was echt zonder toestemming verkocht .Dus is orangge zo vriendelijk geweest om even contact te zoeken met kijkshop.EN JAWEL SMIDDAGS KWAM HET VERLOSSENDE TELEFOONTJE KIJKSHOP NAM HEM TERUG .Aangekomen bij kijkshop het toestel ingelevert en hij zou binnen 2 weken klaar zijn Ik zou gebeld worden als ie klaar was .Na 2 weken niks vernomen dus ben zelf gaan bellen daar werdt mij veteld dat het 3 weken zou dueren na 3 weken nog niks nee 20 werkdagen werden het na 20 werkdagen nog niks eidelijk na lang heen en weer bellen kon ik um ophalen op vrijdag 11 maart 2005 LET WEL RUIM ANDERHALVE MAAND NADAT IE STUK GING.
De telefoon opgehaald getest hij deed het .MAAR WAT BLEEK VANMORGEN TOT MIJN VRIEND ZIJN GROTE VERBAZING HET TOESTEL KAN WEER GEEN NETWERK VINDEN .
En dus heb ik vanmorgen weer weer gebeld met kijkshop maar ja het is zaterdag en dan kunnen ze geen contact opnemen met de leverancier . iK VIND DAT HET NU NIET MEER ALS REDELIJK IS ALS IK EEN NIEUW TOESTEL KRIJG OF GEWOON MIJN GELD TERUG ZODAT IK EREGENS ANDERS EEN NIEUW TOESTEL KAN KOPEN . NEEM AAN DAT DIT GEGOND IS .WANT IK GA NIET WEER WACHTEN 24 WERKDAGEN TOTDAT HET TOESTEL WEER KLAAR IS (AL DAN WEL OF NIET GEMAAKT)
EEN BOZE KIJKSHOP KLANT