ik heb mij pasgeabonneerd op MobielThuis van KPN. Ik heb namelijk geen vaste lijn en omdat ik toch redelijk veel belde en toch al een mobiel abonnement had bij KPN, leek me dit een goed alternatief. Maar dat duurde niet zo lang, om precies te zijn tot ik de rekening ontving. Hierop stonden een paar gesprekken vermeld die inderdaad (een heel stuk) goedkoper waren door MobielThuis, maar ook een heleboel gesprekken waren niet geregistreerd door MobielThuis terwijl ik welde speciale toonhad gehoord.
Hoe kan het zijn dat na de ding-dong gehoord te hebben de gesprekken toch niet worden verrekend met MobielThuis en wat kan ik hier aan doen?
Zijn er meer mensen met dit probleem???