hallo,
gisteren is mijn voicemail ingesproken door de belcompany, dat ze mij tegemoet willen komen nadat ik maanden weer vooor de zoveelste keer zonder telefoon heb gezeten, dat ik voor en bedrag van 200 euro een niewe telfoon uit mag zoeken bij hun.
de oorspronkelijke telefoon is/was mijn sony ericsson w550i. .deze telefoon was nadat ik hem net had maandejs nog niet eens kapot.ik kon hem dus naar de winkel brengen en die hebben hem opgestuurd naar sony ericsons werkplaats . na meer dan 6 weken had ik hem weer terug.na deze keer is de telefooon nog eens 4 keer kapot gegaan software gecrached .ook de batary in de phone was niet goed , en dat zeiden ze na de eerste keer maken al maar ja die batry zit geen garantie op. na 4e keer hebben ze de biinne kant van mobiel helemaal vernieuw zeggen ze en oude hoesje wer omheen gedaan. na 2 maanden is ie weer kapot... hup naar de belcompay, ze gaan hem claimne zeiden ze. ik heb daar nu 2 maanden niks over gehoord ik heb af toe gebeld en langs gegaan maar ze konden niks doen, het was wachten op sony... en belcompany kon ook ff geen sevice geven.blijkt maar weer. nu wil sony het gewoon dus niet erkenne van die telefoon. en moet ik blij zijn met een vergoding van 200 euro???? dat toeste;l wat ik had was het dubbelle waard en al die tyd dat ik met dat ding naar de winkle ben gegaan en gebeld heb naar de winkel en aar sony ericson zelf en de rparatie plaats van sony. allemaal konden ze niks aan mijn probleem doen. het was allemaal afwachten of dat hte weer bij iemand anders lag.
wat moet ik hier nu mee?
moet ik dan maar morgen een toestel voor 200 eurie uitzoeken?? die telefoon had ik genomen omdat ik die wou met dat obbenoment.en geen andre telefoon.je betaald in principe tog ook voor die telefoon met je abbo?
gr bonnie