BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

MOBIELE TELEFOON REPARATIE

Bijdrage door gebruiker
02-08-2007
3 reacties

Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik heb al bijna 1 jaar een abonnement en een verzekering voor mijn telefoon afgesloten bij the phone house.

In januari is mijn telefoon kapot gegaan en is opgestuurd om te repareren dat lukte niet en ik mocht een nieuwe uitzoeken maar moest wel 50 euro eigen risico betalen.

Ik had die telefoon (een nokia 5300)4 maanden en ging al kapot toen zijn we naar de winkel gegaan en is de telefoon weer opgestuurd.

Na3 wekenwerden wegebeld dat ie gemaakt was. Ik ging m ophalen en betaalde weer 50 euro eigen risico.

Ikkom thuis wil de telefoon aanzetten en hij doet t niet, toen ben ik weer naar de winkel gegaan en moest ie weer opgestuurd worden.

De telefoon is op 15 juni voor de tweede keer opgestuurd en we hebben nog steeds niets gehoord, wel al 6 keer gebeld naar the phone houseen elke keer krijgen we te horen, ja over een paar dagen kun je m komen halen je krijgt een telefoontje als ie er is.

Gisteren 1 augustus nog een keer gebeld en nu kregen we het telefoonnummer van de reparatieservice (dynafix), ook gebeld maar kon ons ook verder niet helpen.

Nu is mijn vraag hoe lang mag mijn telefoon in reparatie blijven?

Groetjes jeroen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.