BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

mobiele abonnement van youfone

Bijdrage door gebruiker
14-03-2012
2 reacties
hallo,

Ik heb een mobiele abonnement van youfone al 4 of 5 maanden. Ik krijt van hun een belbundel van 250 minuten voor Euro 2,5 per maand, geen sms en/of geen internet . De provider schrijf elke maand een bedrag af varierend van Euro 0,85 tot euro 3,5 van mijn rekening en noemen ze het " gebruikskosten ". Ik bel niet vaak met mijn mobiele telefoon en nooit meer dan wat ik recht op heb van 250 minuten. Hiervoor heb ik een paar maanden geleden de youfone gebeld en gevraagd hoe het komt dat ik moet voor iets betalen wat ik niet gebruikt heb en ze beantwoorden dat ik internet gebruikt hoewel het absoluut niet zo is.Ze zeggen adviseren dat ik mijn internet van mijn telefoon moet blokkeren om het probleem misschien te verhelpen.
Ze hebben deze maand Euro 3,5 van mijn rekening alweer afgeschereven om dezelfde reden.Ik heb vanmorgen geprobeerd om hun te bellen en uitleg vragen maar moest ik meteen de hoorn neerleggen omdat hun lijn ineens Euro 1,30 per minuut kost hoewel op mijn factuur deze Euro 0,10 vermeld staat.

Trouwens, Ik hoorde vandaag dat er meer mensen hiermee problemen hebben.

Hoe en bij wie kan ik met mijn klacht trecht?

Alvast bedankt voor uw tijd.
M.Omidi
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.