BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

mobiele abonnement opzeggen bij emigratie

Bijdrage door gebruiker
20-02-2015
16 reacties
Mijn dochter is geemigreerd. Ze kan haar abonnement niet opzeggen maar kan dit pas op het einde van het contract. Dit is begin juni 2015. Wij hebben als ouders geen contact met haar. De rekeningen blijven bij ons aankomen waar ze dus niet woont. We zijn steeds als ouders coulant geweest en hebben, soms met moeite, betaald. We hebben van alles geprobeerd maar vanuit KPN is geen beweging. Ze zeggen dat ze herinnerings smsjes hebben gestuurd. Dit kan best maar de telefoon ligt bij ons en de code hebben wij niet. KPN zegt dat emigratie geen argument is om te stoppen met dit abonnement. Gezien het feit dat we niet weten waar ze is, blijft het abonnement gewoon doorlopen. Dus ook na de laatste termijn van het abonnement. Wat is er wel mogelijk. Wij als ouders ziin niet van plan om onze coulance te blijven handhaven. We hebben van alles geprobeerd. Helaas komt vanuit KPN geen enkele coulance. Ze wijzen iedere keer op de regels. Dat is me ondertussen wel duidelijk maar er moeten ook uitzonderingen zijn. Voor mij zijn dit soort contracten: wurgcontracten.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.