mijn vraag is mag een telecom bedrijf informatie achter houden als je een telefoon abbonoment neemt.
want ik heb ruim een maand geleden een blackberry abbonoment afgesloten bij de telecom bedrijg T-mobile. en bij de bestelling is mij niet verteld dat het erg belangerijk is om een telefoon te verzekeren tegen een bedrag van 7 euro in de maand. en ook niet dat je een opzegtermijn heb van een maand. er werd gezegd dat ik een maand had om mij te bedenken.
en nu is mijn telefoon dus stuk en die heb ik natuurlijk ingeleverd voor reparatie bij 1 van hun vestigingen in haarlem. en daar werd ook verteld dat ik nog misschien mijn abbonoment kon stop zetten, omdat ik natuurlijk niet tevreden was over het product dat ze mij geleverd hebben. en ik vind dat een telefoon heel lang mee moet kunnen en niet zo snel problemen moet opleveren.
maar ik heb dus mijn telefoon achter gelaten en helaas geen vervangende telefoon gehad. dat vond ik wel erg maar ik heb me bij neergelegd. en toen heb ik gevraagd hoelang zo een reparatie duurt en werd gezegd gemiddeld 2 weken en kan soms zijn dat je binnen 1 week terug krijgt.
en op de site van tmobile staat ook gemiddeld 2 weken.
en op de site kan ik de status van mijn telefoon volgen en er is tot nu toe nog niks bekend van de status van mijn reparatie. en toen heb ik dus gebeld en heel lang in de wacht gestaan en vervolgens hoorde ik dat iemand aan de lijn was maar niks zei. en werd na 2 minuten in me oor opgehangen. en vervolgens belde ik weer kreeg ik gelukkig na lange wachtijd iemand aan de telefoon. en die vertelde mij dat het 2 tot 6 weken kan duren voor de reparatie klaar is. want de telefoons worden pas maandag opgehaald als je die tegen de weekend of in het weekend heb ingeleverd voor de reparatie.