Hallo,
Ik ben net nieuw hier, omdat ik met een probleem zit. Mijn mobiel ging na 1,5 jaar ineens allerlei kuren vertonen. Het ging vooral om vastlopen en voortdurend binnen een uur de batterij leegtrekken. Dus ik had hem opgestuurd via The Phone House. Na zeven dagen had ik hem weer terug. Het gaat trouwens om een Samsung Jet. Hij was weer helemaal in orde! Maar na vijf dagen kwamen weer precies dezelfde problemen, dus ik ben meteen weer naar The Phone House gegaan en ik heb hem op laten sturen. Nadat hij drie dagen in het reparatiecentrum lag, kreeg ik een sms (ik word op de hoogte gehouden via sms) dat ik contact op moest nemen voor de afhandeling van de reparatie. Dit vond ik raar, want de vorige keer hoefde ik dat ook niet. Maar goed, ik heb dus proberen (!) contact op te nemen: Ik heb vijf keer tien a vijftien minuten gebeld en ik was telkens nummer vijf in de wachtrij. Nou dat nummer kost 35 cent per minuut, dus langer wachten had ik ook geen zin in! Dus ik had weer The Phone House gebeld dat ik geen contact kon krijgen met ze en ze hebben die problemen zelf ook zei de meneer die ik aan de telefoon kreeg. Een mail sturen was dan ook beter zei hij. Dus dat heb ik nu vijf dagen geleden gedaan, nog niks op terug gehoord. Ik vraag me nu dus af wat mijn rechten zijn? Ik had namelijk het idee om morgen naar The Phone House te gaan en te eisen dat ZIJ zorgen dat mijn mobiel terugkomt. (Hij is immers via hen opgestuurd naar Dynafix, terwijl ik dacht dat hij naar Samsung ging..) Kan ik dit proberen/eisen? Of hebben jullie nog andere oplossingen? En zeker als ik dan al die klachten lees op internet, word ik toch wel bang. En mijn vermoeden bij het smsje waarin stond dat ik contact op moest nemen, wordt denk ik wel bevestigd; ik moet waarschijnlijk reparatiekosten betalen, en dat was ik nou niet van plan, maar dat komt later, eerst maar eens contact krijgen!
Voor zover alvast bedankt!
Groeten Mark Beelen