Onlangs heeft u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw vraag en ons antwoord.
Als deze case niet naar uw tevredenheid is opgelost, kunt het binnen 0 dagen heropenen.
Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt.
Onderwerp
mobiel opwaarderen
Discussiethread
Reactie Via e-mail (Lotte) 08/06/2011 11:29 VM
Hi Luud,
Bedankt voor je e-mail.
Je geeft aan dat je bij AH mobiel geen gebruik kan maken van Mobiel Opwaarderen omdat het rekeningnummer nog bij Hi aangemeld staat. Ik snap dat dit vervelend is. Als je nummer is uitgeporteerd van Hi naar AH mobiel dan adviseer ik je contact op te nemen met de Telefonische Klantenservie om het nummet af te melden. Is je mobiele nummer bij Hi komen te vervallen doordat je niet tijdig hebt opgewaardeerd dan is het niet mogelijk het rekening af te melden.
Groeten van Hi,
Lotte
Klantenservice Hi
Weet je dat je de meest voorkomende wijzigingen zelf kunt regelen via MijnHi op www.Hi.nl
Klant Via webformulier 08/05/2011 06:23 NM
Ik kan bij AH mobiel niet opwaarderen via mijn bankrekening omdat ik nog bij jullie via mijn bankrekning nummer sta aangemeld zouden jullie dat willen verwijderen.
B.V.D.
Hi Klantenservice[---001:001035:40393---]
het verwijderen schijnt dus niet mogelijk te zijn snap daar dus helemaal niets van