BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mobiel internet op BlackBerry werkt niet

Bijdrage door gebruiker
08-12-2010
18 reacties
Hallo,

Ik lig sinds een aantal dagen in de clinch met Telfort. Dit omdat ik sinds oktober 2010 een abonnement met internet heb afgesloten, wat niet werkt op het toestel wat ik nu gebruik, een BlackBerry Bold 9700 Black. Telfort is en was op de tijd dat ik het abonnement afsloot op de hoogte van mijn toestel en wist dus dat dit internet niet op mijn toestel zou werken. Daar is geen vraag over gesteld. Ook kan ik nergens op de site vinden dat het internet inderdaad niet geschikt is, en ik vind dat Telfort ook niet van zijn klanten kan verwachten dat die op de hoogte zijn van deze technische feiten. Is mijn klacht gegrond en zou ik hierover een klacht kunnen indienen bij Telfort, of is dit deel van mijn contract en moet ik gewoon netjes afwachten met niet-werkend internet tot ik mijn abonnement kan opzeggen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.